Sunday, January 22, 2012

איך להקים אתר בשביל רווחים מאדסנס

 אתה יכול ליצור אתר שיסייע לך ליצור ולשתף הכנסות יכול. אתה יכול לחלוק את ההכנסות הנוצרות על ידי פרסום באתר שלך. אתה צריך ליצור העורכים חשבונות ולשתף האינטרנט שלך פרסומות. כאשר אנשים לבקר באתר שלך לוחצים על מודעות, אז האתר שלך יפיק הכנסה לחץ על המודעות. אתה צריך לחלוק את ההכנסות למו"ל ותוכן וידאו באתר שלך.
שיתוף הכנסות אדסנס היא תוכנית שעשוי להיות שימושי היום הוא יום של להרוויח כסף מפרסום. ניתן לחלק כל אחוז של הכנסות למו"ל. זה חייב להיות 100 אחוז של הכנסות שהופקו ניתן להשיג. זה תמיד תלוי בדף אחד למשנהו. אתרי אינטרנט מסוימים נתח ההכנסות מ -30% לעורך, במסגרת חלקו של 70%. הכל תלוי בך כמה הכנסה אתה רוצה לחלוק עם העורך שלך.
הגעה לאתר AdSense לייצר הכנסות גם להגדיל, כמו גם המבקרים באתר שלך. זה גם מגדיל את החשיפה של אתר האינטרנט שלך. אתה יכול להרוויח יותר כסף עבור יותר תנועה לאתר האינטרנט שלך.
צור חשבון
ישנם אתרי אינטרנט רבים לחלוק בהכנסות עם המו"ל, עליך ליצור חשבון באתר. על ידי יצירת חשבון תוכל לקבל דף נפרד בשבילך. באתר האינטרנט שלו, להוריד תכנים חדשים כגון מאמרים, קטעי וידאו, תמונות וחומרים אחרים בעלי עניין.
קבל את המודעות
אם תטען את התוכן של העניין שלך באתר האינטרנט שלך, אתה מקבל את כל הצעות באתר האינטרנט שלהם. מודעות אלו לייצר הכנסות בשבילך, כאשר משתמשים לוחצים על המודעות. קליקים על מודעות אלה הן ייחודיות ואין מקומות תשאלו את החברים שלך ולחץ על מודעות אלו כדי להגדיל את הכנסותיהם. כל סוג של הונאה יש להוביל לביטול החשבון שלך, ואתה לא תוכל לזכות במשהו.
קדם את אתרך
דרושה כדי לייצר יותר כסף, כדי לקדם או לפרסם את האתר שלך, כך יותר אנשים מוצאים את האתר שלך לבקר במקומות שונים. כאשר הם הולכים לבקר באתר שלהם, אתה יכול להרוויח לא רק כסף אלא גם להגדיל את היקף של האתר שלך. הכיסוי גדל יעזור לך להשיג יותר תנועה אל האתר שלך ולאפשר לך להרוויח יותר כסף.
כדי להפוך את האתר SEO
כדי למשוך יותר מבקרים לאתר האינטרנט שלך, זה חיוני כי אתר האינטרנט שלך חייב להיות מותאם למנועי חיפוש, כך שאם משהו ספציפי לכל משתמש במנוע החיפוש באתר שלך צריכה להתבצע כתוצאה על המסך. רוב התנועה היא עדיין 60% של מנוע החיפוש באתר האינטרנט שלו רשימה של 40% מעל קו הבסיס. השורה העליונה תעזור לך תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש מאוכלסים

No comments:

Post a Comment